Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Zamknij
Chciałbym zarezerwować bilet i wykupić go przed samym odjazdem.
Rezerwacja biletu jest równoznaczna z zakupem. Nie ma możliwości dokonania rezerwacji biletu bez jego wcześniejszego opłacenia.
Jak rozpoznam autobus? Jaki będzie miał kolor?
Wyznacznikiem autobusu jest tablica kierunkowa znajdująca się za przednią szybą autobusu z wypisanym kierunkiem oraz nazwami przewoźników obsługujących daną linię. Kolor, marka autobusu, nazwa na boku - mogą być różne.
Czy 3 dni przed odjazdem będą jeszcze wolne miejsca?
Nigdy nie wiadomo do kiedy będą wolne miejsca na dany termin i daną trasę. Wszystko zależy od liczby chętnych na dany kurs i nie da się tego przewidzieć.
Komu przysługują bilety ulgowe?
Każdy przewoźnik na każdym z kierunków może mieć różny system przyznawania zniżek. Prosimy każdorazowo informować się na temat dostępnych zniżek na danej linii autokarowej w danym kierunku.
Czy mogę wybrać sobie konkretne miejsce w autokarze?
W zdecydowanej większości przypadków miejsca nie są numerowane i tym samym nie ma możliwości wybrania sobie konkretnego miejsca.
Jak wcześnie muszę stawić się przed odjazdem autobusu na przystanku?
Sugerujemy być na przystanku około 30-40 minut przed planowanym odjazdem autobusu.
Co to znaczy bilet "OPEN"?
Bilet "OPEN" czyli "OTWARTY" jest to bilet dwustronny z nieokreśloną datą powrotu. Aby zarezerwować datę powrotu należy zgłosić się do wyznaczonego przedstawicielstwa firmy przewozowej i tam ustalić datę powrotu. W zależności od trasy i przewoźnika może zostać pobrana opłata dodatkowa "za ustalenie daty powrotu". Wysokość opłaty ustala przewoźnik.
Czy jeśli wykupiłem bilet "OPEN", to czy mam zagwarantowane miejsce w konkretnym autobusie w dowolnym terminie?
Miejsce jest zagwarantowane dopiero po dokonaniu "zamknięcia" biletu czyli po zarezerwowaniu daty powrotu. Może być konieczne dokonanie opłaty i/lub wpisu daty w bilet w przedstawicielstwie przewoźnika.
Jak długo ważny jest bilet "OPEN"?
Każdy przewoźnik określa indywidualnie okres ważności biletów "OPEN". Najczęściej jest to 3 , 6 lub 12 miesięcy. O szczegóły dot. każdej linii prosimy pytać naszych pracowników.
Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?
Każdy przewoźnik odrębnie ustala warunki dotyczące przewozu bagażu. Najczęściej w cenie biletu można zabrać jedną torbę do luku bagażowego oraz bagaż podręczny.Wagę oraz wymiary każdorazowo określa przewoźnik.O szczegóły prosimy pytac naszych pracowników.
Czy mogę zabrać ze sobą duży bagaż np.telewizor?
W cenie biletu można zabrać tylko określoną przez przewoźnika liczbę bagażu. Bagaż dodatkowy zabierany jest wyłącznie pod warunkiem posiadania wolnych miejsc w luku bagażowym. Decyduje o tym załoga autobusu. Nie można wcześniej zarezerwować sobie miejsca na "bagaż dodatkowy".
Moja córka jest aktualnie w Londynie. Czy mogę za pośrednictwem autobusu przesłać jej małą paczuszkę?
Większość przewoźników nie posiada odpowiednich zezwoleń na przewożenie samego bagażu, a tym samym kierowcy mają zakaz zabierania przesyłek.
W jaki sposób otrzymam zakupiony bilet?
Po dokonaniu szybkiego przelewu, zostaniesz przekierowany na stronę z możliwością wydruku biletu. Dodatkowo otrzymasz e-mail wraz z linkiem do biletu do samodzielnego wydrukowania.
Czasem istnieje również możliwość podróży bez biletu tj. "na nazwisko".
Czy mogę zabrać ze sobą mojego psa lub kota?
Zdecydowana większość przewoźników nie zezwala na przewóz zwierząt w swoich autokarach.
Zmieniły się moje plany i chciałbym zmienić datę wyjazdu. Czy mogę to zrobić ?
Każdy przewoźnik posiada odrębne warunki dotyczące możliwości dokonywania zmian dat wyjazdu lub powrotu. Zazwyczaj za dokonanie zmiany daty wyjazdu/powrotu pobierana jest opłata dodatkowa. Uwaga! W większości przypadków nie ma możliwości dokonywania zmian daty w dniu odjazdu i po dacie odjazdu. Zazwyczaj nie można zmieniać dat w biletach wykupionych w promocjach i ofertach specjalnych.
Niestety nie mogę wyjechać. Czy mogę zwrócić bilet ?
Każdy przewoźnik posiada odrębne warunki dotyczące możliwości dokonywania zwrotu biletu. Zawsze pobierana jest opłata za zwrot. Jej wysokość zazwyczaj zależy od tego ile czasu przed wyjazdem zostanie zgłoszona rezygnacja. Uwaga! W większości przypadków nie ma możliwości dokonywania zwrotu biletu w dniu odjazdu i po dacie odjazdu. Zazwyczaj nie można zwrócić biletów wykupionych w promocjach i ofertach specjalnych. Jednak warunki poszczególnych przewoźników na poszczególnych trasą mogą różnić się znacząco.
Złamałem nogę i nie mogę wyjechać - mój brat chciałby pojechać na podstawie mojego biletu.
Bilet jest imienny i podróżować może wyłącznie osoba której imię i nazwisko widnieje w bilecie. Należy zwrócić bilet i wykupić drugi.
Wykupiłem bilet w dwie strony, ale wracam z rodziną samochodem. Czy mogę zwrócić niewykorzystany powrót ?
Każdy przewoźnik posiada odrębne warunki dotyczące możliwości dokonywania zwrotu biletu. Nie zawsze jest to możliwe. (Jeśli jest to możliwe to nigdy nie jest to połowa ceny biletu,a zazwyczaj różnica między biletem dwustronnym a jednostronnym minus odpowiednie potrącenie kwotowe lub procentowe)
Przy zakupie biletu podałem mój numer telefonu. Czy zostanę powiadomiony o ewentualnym spóźnieniu autobusu ?
Niestety przewoźnicy nie informują nas na bieżąco nt. opóźnień autobusów. Jednak coraz większa liczba przewoźników posiada numery alarmowe czynne całą dobę. Sugerujemy aby w momencie zakupu biletu dowiadywać się w naszym biurze nt. numerów alarmowych danego przewoźnika.
Wyjeżdżam z Warszawy o godzinie 10:00 do Londynu. Mój pociąg przyjeżdża z Płocka do Warszawy o godz. 09:55 - czy autobus poczeka na mnie kilka minut?
Niestety nie ma takiej możliwości.